January 9, 2013

Laos and Watermark

Assalamualikum

cuti sudah bermula tetapi masih lagi di bumi Tanjong Malim bagi menyelesaikan segala tugas yang telah diberikan. Thank a lot to my mum and dad because you know and trust me. #eh kejap terlari dari topik sebenarnya, cuma nak cerita ayie dapat souvenior daripada Laos dan kne selesaikan tempahan watermark.

First of all, mestilah nak tunjuk souvenior daripada Laos. ini pemberian kak zatul sebab masa tu kak zatul pergi AUG (Asean University Games) dekat Laos and ayie sangat bangga sebab kak zatul dapat sumbangkan dua pingkat gangsa untuk Malaysia

souvenior ini simple sahaja but sangat bermakna iaitu keychain + penyepit kuku sekali. haha sangat cantik ok dan rasa macam tidak mahu guna tapi nak jadikan perhiasan sahaja. apa-apa pun let see the keychain. 

sangat cantik ok, yang pasti ada ukiran apa tah nama bangunan tersebut.
nanti ayie google ea. hehe

and the second thing i want to show you all is about watermark. seriously, aku rasa kak izan dan tempah lama kot dari tahun lepas xsilap ayie masa bulan 6 lagi. tapi disebabkan masa dan ayie ingat kak izan dah lupe, jadinye ayie tak buatlah, tup-tup tadi mlam dekt twitter dia twet pasal watermark and ayie pon terus buatlah.

watermark ini kak izan tempah khas untuk setiap gambar yang dia ambil hasil daripada kek yang beliau hasilkan. seriously, korang akan rasa nak beli kek hasil tangan kak izan sekarang juga lepas tengok gambar-gambar dekat page Fb kak izan sebab pelbagai bentuk ada dan macam-macam perisa pula tu. haishhh ini buat ayie terliur ini pagi-pagi. apa-apa pon mari kita terjah facebook PUTRI FRESH BAKED kak izan.


sapa-sapa yang rasa dah nak tempoh, boleh lah like page PUTRI FRESH BAKED ini yer. insyaAllah korang tidak akan rasa rugi tempah dengan kak izan. oklah nak siapkan kerja media kejap.
i will be right back and cerita pasal 222 hari bergelar #JMKHAR1213.
nak tahu apa itu #JMKHAR1213, nantikan !!

8 comments:

Anum said...

salam
cantiknya

Unknown said...

camel watermark tu..

NasQ said...

cun keychain tu...

miss yatie said...

wahhh...2 dalam 1 cantik

Unknown said...

EH,EH..DH LAMA BETUL KAK BUI X SGGH KAT SINI..

RIZZNA said...

Cantiknya keychain tuuu

munna said...

cantiknya keychain dan watermark tu juga

Anonymous said...

Firefox ne démarre pas, mais quand j'ouvre un lien qui ouvre firefox, il fonctionne très bien. Que dois-je faire?

Blog Azrin Rahim

Mohd Azrin bin Mohammad Rahim
visit my page
 

Design by ZARIN ART 2014