June 23, 2014

Tempahan Design Blog Dibuka

Berapa hari sahaja lagi hendak menyambut bulan ramadhan Al-Mubarak dan sudah masuk tahun ketiga juga ayie tidak dapat melaksanakan ibadah puasa dirumah bersama keluarga. Bukan langsung tak dapat nak melaksanakan ibadah puasa dekat rumah cuma sedikit waktu sahaja diperuntukkan berpuasa dirumah. Tahun ini berpuasa di bumi Tanjung Malim sebab ayie sudah start bekerja sebagai graphic designer dan pembantu kedai di Idaman Sis Ent.

Lupakan pasal bulan ramadhan seketika tetapi kita masuk pada agenda tajuk hari ini iaitu Tempahan Design Blog Dibuka. Habis sudah zaman degree dan sekarang alam pekerjaan dan bersyukur walaupun part time sebelum bergelar guru dapat juga mencari pekerjaan sesuai dengan minat dan hobi. Dengan masa yang terlapang ini juga, dapatlah ayie menerima tempahan design blog. 

Ayie buka tempahan untuk personal blog dan bisness blog. Sekiranya ada sesiapa yang ingin mengedit blog bagi cantik dan menepati selera anda, tetapi tidak berapa reti, bolehlah berhubung dengan ayie melalui FB atau EMAIL (cucuumie@gmail.com). Berkaitan dengan harga, Alhamdulilah InshaAllah semuanya mampu miliki blog yang simple dan cantik sesuai dengan citarasa dan selera tuan/puan. Ayie hanya membantu sahaja.

untuk maklumat lanjut boleh tengok bunting flask ini. Dengan rasminya Tempahan Design Blog Dibuka kepada tuan/puan blogger sekalian.

Maklumat lanjut: Click Here

Sesiapa yang perlukan khidmat ayie, just PM me ok. Sama-sama kita berblog dengan blog yang indah dan cantik supaya rasa nak sentiasa update sahaja dekat blog kita. Apa tunggu lagi, jomlah bermualamat dengan ayie dengan menempah design blog yang tuan/puan idamkan.

*Ready untuk menerima tempahan.
Jom like Page ZarinArt

2 comments:

Anum said...

wow

Lya Akif Imtiyaz said...

Wah mmg terbaikkk la ..good luck ya ayie..moga rezeki bertambah dbulan ramadhan ini..

Blog Azrin Rahim

Mohd Azrin bin Mohammad Rahim
visit my page
 

Design by ZARIN ART 2014