November 16, 2012

SUKIPT 2012 game petanque

Assalamaualikum w.b.t

rasa masih lagi terkesan dengan game petanque masa SUKIPT 2012 walaupun acara petanque hanya sukan jemputan sahaja. insyaAllah tahun depanakan jadi acara wajib dekat MASUM and SUKIPT. insyaAllah semoga dipermudahkan untuk akan datang.

masa pergi game petanque dekat UIAM dapat kenal sahabat baru iaitu sab, afiz, jehan, kak intan n ag sorang lupalah nama akak tu. hehee mereka ini agak kelakarlah sebab masing-masing ada perangai masing dan ayng pasti game kali ini adalah berpasukan.

sudah semestinya ayie akan bermain triple bersama dengan sab and hafiz. double afif dan zul manakala single plak jehan. masing-masing ada kelebihan masing-masing. yang pasti alhamdulilah kami memang dua dri empat game. 

ayie gembira sikit sebb dari empat perlawanan dapat menang 3 and akan ingat score yang ayie, sab n afiz dapat iaitu kalah dengan UMP 1-13, menang dengan maskom 13-5, utm 13-2 n unimap 13-7. seronok-seronok sebab dapat belajar somthing. secara tidak langsung dapat lupakan seketika pasal kerja. hahaha

kami dah lakukan yang tebaik bermula daripada first day lagi

baju baru tempah xsempat nak sulam "pasukan petanque, UPSI"

selain daripada itu, waktu malam bila tak ada event kiteorang pergi berjalan-jalan ke SURIA KLCC, Selayang mall main bowling. haha yang penting ayie berada di kedudukan tengah-tengah. kenapa tah main tak menjadi malam itu. haha (poyo kejap) yang penting strike dapatlah sekali kan yg len banyak spare je. yeahhhhh.. yang pasti tak dapat aplikasikan men petanque ketika bermain bowling. haha
rindu mereka juga. yeahhhhh

4 comments:

Anif Abdullah| AA said...

mesti meriah kan? huhu

wisata bakti alam said...



kunjungan gan,bagi - bagi motivasi
Hal mudah akan terasa sulit jika yg pertama dipikirkan adalah kata SULIT.Yakinlah bahwa kita memiliki kemampuan dan kekuatan.
ditunggu kunjungan baliknya yaa :)

wisata bakti alam said...

kunjungan gan,bagi - bagi motivasi
Hal mudah akan terasa sulit jika yg pertama dipikirkan adalah kata SULIT.Yakinlah bahwa kita memiliki kemampuan dan kekuatan.
ditunggu kunjungan baliknya yaa :)

Unknown said...

amboi, dah maju skarang ni ye

Blog Azrin Rahim

Mohd Azrin bin Mohammad Rahim
visit my page
 

Design by ZARIN ART 2014