December 23, 2012

Malam Demi Palestin di TV Al-Hijrah

assalamualikum

Alhamdulilah masa diberi nafas untuk menerukan rutin seharian sebagai manusia. tadi masa on9 dekat facebooj ternampak pula pasal Malam Demi Palestin. macam syok sahaja kalau dapat sampai kesana dan melihat kemeriahannya. ramai arti yang terlibat dengan aktiviti ini seperti Erma Hasmie, Yatt Hamzah, Heliza Helmi dan So on (itu je yang ayie ingt. hehe).

kenapa ayie tiba-tiba tertarik. lihat sahaja poster pasal Malam Demi Palestin ini tiba-tiba terus rasa seronoknya akalu ada bersama mereka juga. nak tahu bila akan berlangsungnya Malam Demi Palestinya. lihat detailnya dibawa ini:

 charity bazaar demi palestin pun ada juga.

rhearsal Malam Demi Palestin.

showcase Demi Palestin. 

korang teruja tidak?? hehe

3 comments:

Tukang Karut said...

post begini dah jadi sejuk dah... tak macaqm sebulan lepas...

diana said...

lama nya menyepi..huhu..

KY said...

Alhamdulillah..akhirnya dapat juga akk jejak blk..jumpa kat twitter..apa khabar ayie, kak yatie ni

Blog Azrin Rahim

Mohd Azrin bin Mohammad Rahim
visit my page
 

Design by ZARIN ART 2014