June 9, 2014

Ragam Budak Lelaki Bila Menghadapi Exam

Pagi-pagi macam begini seronok buat apa sebab hari ini ayie tak ada peperiksaan walaupun peperiksaan bermula hari ini. First paper esok iaitu paper minor iaitu paper GGO. So far macam biasa budak lelaki, normal study last minute ini. hehe

pagi ini ayie tak cerita tentang ragam budak lelaki bila nak menghadapi peperiksaan pada esok hari. haha Hanya certain budak lelaki sahaja yang macam ini. cerita hanya rekaan dan tiada kena mengena dengan sesiapa. Sekadar selingan diwaktu ayie tengah stress studykan. Seronok tengok member-member.

Kisahnya bermula begitu.....

kalau esok exam macam biasa pagi sebelum hari esok baru nak bukak buku dan kononnya buat nota. Nampak macam pro jerlah padahal entah nota dibuat pun tak tahukan. 


Petang sambung balik buat nota. Sepatutnya nak exam ini nota siap awal dah tapi ada excusekan budak lelaki. kuikui Belajar dalam sejam lebih tutup dah buku tu dan niat malam nanti sambung sampai esok pagi. Malam pun berlalu dan tepat jam 9 lebih nak dekat pukul 10 bukak nota yang telah dibuat and hadam lepas itu buat sikit latihan terutama bahagian pengiraan. 

Konon niat nak study sampai pagi tetapi tepat sahaja pukul 12 lebih tutup buku dan nota dan cakap tamat dan ready untuk esok. sekarang masa untuk ... (lihat gambar dibawah)
.
.
.
.
.
.


Normallah kan ragam budak lelaki di universiti.
Quote of the day
"Kekuatan tidak datang dari kemampuan fizikal, tetapi ianya datang daripada semangat yang tidak pernah mengalah"
p/s: gambar hanya sekadar hiasan. Tiada kena-mengena dengan sesiapa. :)

4 comments:

Anum said...

all the best

✿ Cik Nisa ✿ said...

hehe. mmg mcm2 ragam lelaki. lelaki stdy relex2 je kan. siap bole main2 lagi. tgok2 result wahh gempak.

Unknown said...

@Nurzakiah Hanum

InshaAllah

Unknown said...

@✿ Cik Nisa ✿

biasa2 jer.. xadlh semua mcm gitu... xsemua ok... ad yg struggle gak.. hehe sebb kite biasa2 jer..

Blog Azrin Rahim

Mohd Azrin bin Mohammad Rahim
visit my page
 

Design by ZARIN ART 2014