August 30, 2014

Di Sini Lahirnya Sebuah Cinta - 57 Tahun Kemerdekaan MALAYSIA

Di Sini Lahirnya Sebuah Cinta | 57 tahun sudah malaysia merdeka dan umur aku sekanrang baru ingin menjejaki 23 tahun. Rasa bersyukur sebab dilahirkan selepas Merdeka tetapi pasti mereka-mereka yang lahi sebelum Merdeka juga bersyukur sebab dapat melihat perjuangan tokoh-tokoh negara memperjuangkan kemerdekaan negara.
Dehhh. Poyo pula nak cerita bagai pasal Kemerdekaan but I Am Proud dilahirkan sebagai rakyat Malaysia. Lama den tak berblog ini disebabkan ada masalah masa itu seketika dan terus stop kejap sebab nak settlekan masalah tersebut. Walaupun masalah itu tak berapa nak settle sangat sebab perlukan masa yang agak lama but ignore it and move on. Pasti ada hikmahnya.

Sekarang ini aktiviti setelah menamatkan zaman degree. Wey umur 23 baru nak abis degree and then tak kerja lagi ini tapi Alhamdulilah dapat bekerja sebagai part time designer dan jaga kedai sekali. Mmang seronok and sometimes rasa macam bebal pun ada juga. haha 

Kalau design memang banyak juga ah dan kadang-kadang tu design buat aku berfikir diluar kotak seketika dan paling latest sekali design aku buat adalah design untuk batu nisan. Job ini dah jadi kira macam job wajib yang pakcik itu suruh aku buat dan pakcik tu bagi upah pon Alhamdulilah berbaloi. Rezeki ada dimana-manakan.



Apa pulak aku melalut ini dan yang pasti sebagai rakyat Malaysia. Aku Berbangga dan Selamat menyambut Bulan Kemerdekaan Malaysia yang ke-57 dengan bertemakan Di Sini Lahirnya Sebuah Cinta.
Saya Bangga jadi Rakyat Malaysia
I LOVE U MALAYSIA
ikhlas from ZarinArt

3 comments:

Scha Nazri said...

Seriau pulak aku bila tengok batu nisan :3

aRz MoHa said...

Tahniah. Memang adakala kita fikir sesuatu yang bukan boleh memberi keuntungan. Tetapi disitu ada keuntungan yang dilupakan.

Lya Akif Imtiyaz said...

Sama la ..Akak pon berbangga bergelar WARGANEGARA MALAYSIA ........

Blog Azrin Rahim

Mohd Azrin bin Mohammad Rahim
visit my page
 

Design by ZARIN ART 2014