October 5, 2010

MegHadaPi teSt di UPSI

Agak seronok menghadapi kehidupan di UPSi, banyak jugak ilmu yang telah aku perolehi terutama dalam bidang pendidikan matematik sebabnya aku ambik subjek matematik sebagai major aku dan mainor tak tahu lagi hendak pilih subjek apa. Selama 11 minggu aku berada di UPSI ini, minggu ke sebelas adalah minggu test. Agak cuak jugak emghadapi test ini tetapi kalau kita dah study incya Allah smuanya akan dipermudahkan olehNya. Alhamdulilah akhirnya aku dapat gak jawab soalan test 2 walaupun ada jugak kekeliruan dan bertanya irang sebrelah tentang jawapan sebab tak pasti sama ada jawapan yang aku buat itu betul ataupun tidak. ( kira meniru jawapan lah.. dan aku tak JUJUR ). Erm, lepas ini incya Allah aku jawab sendiri dan yakin dengan jawapan sendiri. Hari ini test math asasi dan esok pulak test beginning calculus. Excited untuk menjawabnya sebab aku belum stdy lagi bab limit..hehe Hope aku dapat buat yang terbaik dari sebelum ini.. buat kawan kawan-kawanku AT14 batch 2010/2011.. good luck nya untuk test calculus esok. Buat yang terbaik dan bagi gempak sikit kt En. Azman..hehe semoga berjaya.


..test-test..



sampai sini dulu nya aku tulis..letih ini, mahu tido dulu.. 

No comments:

Blog Azrin Rahim

Mohd Azrin bin Mohammad Rahim
visit my page
 

Design by ZARIN ART 2014