October 17, 2010

~ seMalaMAn MemIKrkan ~

YA ALLAH, WHY? apa salah diriku..puas aku mencari jalan mencari cahaya petunjuk untuk diriku supaya terus yakin dengan apa yang aku lakukan tetapi aku masih lagi tidak dapt melupakan segala yang tersirat dan tersurat, perkara yang lama aku pendam dan aku fikirkan, kini sudah menjadi realiti..adakah patut aku untuk meneruskan segalanya, tetapi aku tidak berani untuk berhadapan dengan dirinya kerana dirinya sudah berpunya.. walaupun tiada katayang meniyakan mereka bersama, tetapi melalui apa yang aku dapat perhatikan, mereka akan tetap bersama untuk meninggalkan dirinya seorng.. sudah 2 hari aku tidak buka nombor maxis aku, iada jawapan uga untuk segalanya, yang aku pasti status nya sudah berpunya.. begitu luka hati ini bila melihat status tersebut, apa yang harus aku lakukan, ak boarkan mereka bahagia @ aku menjadi pihak ketigaa.. tetapi memang bukan diri aku untuk menjadi penghalang kepada perhubungan mereka, aku akan sentiasa mendoakan mereka.. walaupun baru sahaja aku terima call dari dia, hilang sikt rindu n tup2 aku tahu dia tgah demam..kecian tgok diam, ak berdoa agar dia cepat sembuh dan baik2 sahaja bersama insan tersayang.. setiap sesuatu yang berlaku perlukan pengorbanan?? adakah aku sanggup berkorban??.. akan aku fikirkan..



..mahu menjadi yang normal..

YA ALLAH, bolehkah aku menghadapi semua ini YA ALLAH, berikanlah aku petunuk ilahi YA ALLAH.. dengan segala kekuasaanMu, permudahkanah untuk hambaMu ini menghadapi segala dugaan hidup.. kepadaMu hamba berharap dan memohon kredhaanMu.. bukalah minda hamba untuk berfikir dengan bernas dan memilih mana yang terbaik untuk diri hamba YA ALLAH.. sesunguhnya hambaMu ini berada di dalam kekusutan.. setiap yang berlaku kepadaMu jua hamba kembali dan bersyukur dengan setiap buah fikiran yang engkau berikan kepadaku..


..mengharap magfirullahMu..

No comments:

Blog Azrin Rahim

Mohd Azrin bin Mohammad Rahim
visit my page
 

Design by ZARIN ART 2014