January 7, 2011

how to solvw this + award ? pening !!


assalamualaikum semua ..

Alhamdulilah, sudah bape hari yer ayie tidak mengupdate blog @ menjengah blog geng-geng semua . ayie bz sikit dengan kuliah dan assignment yang agak memeningkan . hehe biasalah nama pun semester 2 mestilah belajar benda baru yang tidak pernah belajar disekolah . actually taklah baru cuma benda tu rumit shja untuk difahamai . so, kena perah semua otak nie untuk menjawab soalan discrete mathematics tu .

Ayie, susah sgt ker soalan discrete mathematics tu ? tunjuk sikit dekat geng-geng semua nie ?

Okaylah, ayie tunjukkn yer . benda berkaitang dengan union dan intersection shja . mybe senang kot untuk geng-geng semua menjawab soalan nie . soalan yer mcm nie .



Sudah tengok soalankan . hehe inilah soalan nya . ayie cuma sudah dpat jawab soalan no.1 shja . yang no.2 masih keliru lagi . maner  tahu abg-abg dan akak-akak sekalian boleh tolong ayie . hehe mencabarkan soalan matematik nie . tapi tak apa . kata orang, tak cuba lagi kita tidak tahu kemampuan kita sama ad kita berada ditempat yg sebtolnya ataupun tidak .
Untuk geng-geng semua yang bagi tag-tag, award dekat coretan kehidupan si cucu umie, mintak maaf ya sebb ayie bz dengan kelas dan assignment sikit . memang bukan itu alas an yer  tpy ingtlah geng-geng semua, kita kena utamakan mana yang perlu dahulu . jangan mengutamakan benda yang tidak penting berbanding benda yang penting . 

Incya-Allah sabtu dan ahad nie ayie free sikitlah . so, ad masa untuk menjenguk geng-geng semua walaupun tidak sepenuhnya . incya-Allah ayie akan dtng untuk membuat onar diblog geng . haha apa nak buat aktiviti hari nie . semalam dah g ambik slip exam dengan p.a dan she said tahniah because the result unexpected . hehe incya-Allah ayie dang eng-geng AT14 akan perform lagi untuk memberikan yang terbaik . incya-Allah .
Btw, ayie nak ambik awards nie yang diberikan oleh 3orang shbat ayie iaitu yang benar, kechik dan sorang lagi ayie lupa . maaf ya sebb lambat ambik award nie daripada korang . trima kasih give me this award .

Macam biasalah, lepas dapat awrd kena jawab tag . so, ayie nak jawab tag nie ya :

  •  Ucapan anda:   
Alhamdulilah kepada Allah kerana mash menberi ayie peluang untuk mencoret sesuatu di blog usang nie . terim kasih kepada umi dan abbie sebb sentiasa  support ayie dalam setiap perkaray ang ayie lakikan disamping selalu member semngt kepada ayie untuk terus Berjaya . incya-Allah . kepada geng-geng semua . terima kasih sebb bg support kat ayie untuk terus kan perjuangan dalam perlajaran . incya-Allah kita akan Berjaya bersama .

  • Berikan 4 ciri-ciri isteri/suami yang ingin dijadikan isteri/suami ?
Hadith Nabi s.a.w ”Dinikahi wanita kerana empat perkara: hartanya, keturunannya, kecantikannya dan agamanya. Utamakan yang kuat beragama, pasti kamu selamat.”

  • Satu tips untuk mengekalkan hubungan dengan pasangan ?
Sentiasa memohon redha Allah dengan hubungan yang telah dilaksanakan . ingatlah bhwa tiada cinta seblom bernikah . cinta akan wujd selepas pernikhan .
  • Pernah anda jumpa doa pendekat jodh @ cinta ?
Bagi ayie, kita perlu dan yakin dengan kekuasaan Allah . kita sebgai hamba hendaklah sentiasa berdoa supaya diberikan yang terbaik untuk kita apabila melayari bahtera rumah tangga kelak . incya-Allah .

Okaylah shabat semua . sudah puas ayie berceloteh nie . ada masa kita jumpa dilain entry dengan lain cerita pulak ea . saper-saper geng cucu umie nak ambik awards nie ambik shja ya . semua boleh dapat award . salan ukhwah . ukhwah fillah .

8 comments:

apezs shah said...

Salam.

hye ayie.. mak aih jangan tanya saya.. Saya sendiri juga tak tahu macamane nak jawab soalan itu. Asenya kena tanya pada yg lebih pakar tu.. biasalah kan kehidupan baru pd tahun baru mmg akan busy.. semoga semua baek2 aje k..;)

Unknown said...

apes shah:

waalaikumsalam..
it's okay xdapat jawab.. ayie pon ngh pening nie nak selesaikan soalan nie..harap dapat selesaikan as soon as possible sebb dah nak kne hantar..hoho

My Little Diary said...

salam

hehe selamat belajo ye... tak dpt nak nolong ler soklan tu.. :p
...dan cantik award tu...

SyahmiFikri said...

perghh..

soalan nya.. mncabar..

otak dah agak cramp bila ngan math nie..

tanya bnda len bleyh laa

Unknown said...

my little diary:

waalaikumsalam..xper ah xdpt tolong..okay2 shja..thnkx bg support.. nak award tu ambik jelh..hehe

Unknown said...

syahmi fikri;

soalan nie shja yg xdpt nak jwab..maner thu boleh tolong ker.. hehe xper ah..okay2 shja xdpt tolong..nty ad soalan lain ayie mintk tolong ya.. hhee

♥cikmOt♥ said...

datang balas kunjungan ayie kat sini...

Unknown said...

cik mot:
thnkx coming

Blog Azrin Rahim

Mohd Azrin bin Mohammad Rahim
visit my page
 

Design by ZARIN ART 2014