April 23, 2011

hambaMu yang sangat rapuh !!

Assalamualaikum semua..

Apa salahku ya-Allah. Sehinggakan aku rase diri aku ini begitu kurang yakin dengan apa yang telah aku lakukan walaupun aku sudah pasrah dengan apa yang telah aku jawab mase exam tadi. Ya-Allah kenapa fikiranku masih lagi memikirkan perkara yang tidak patot aku fikirkan. Bagi aku cukuplah sekadar tadi aku bertarung dengan jayanya. hambaMu ini telah berusaha sebaik yang mungkin. Tapi hamba masih lagi tidak berdaya untuk melunaskan apa yang telah hambamu pelajari. Ini mungkin salah hambamu juga kerana yakin dengan diri hamba yang hamba boleh lakukan yang terbaik hari ini. Tidak mengapa ini mungkin dugaan untuk hambaMu ini supaya lebih tidak terlalu yakin dengan sesuatu yang bakal dihadapi.

Ya-Allah sesungguhnya diri hambaMu ini sangat rapuh ya-Allah. Permudahkanlah hambaMu ini untuk menerima segala apa yang telah hambaMu lakukan. Jangan kamu belenggu diri hambamu dengan apa yang telah berlaku tetapi permudahkan untuk hambamu memikirkan masa yang akan datang. Semoga ini menjadi iktibar bt diri aku. Walaupun rase kecewa aku masih lagi boleh merasa bhagia. Nie mungkin dugaan daripda Allah kepada aku supaya aku lebih dekatkan diri kepadanya. Terima kasih Allah kerana tidak melalaikan Allah dengan apa yang telah aku perolehi sebelum ini. Akan psti aku ingt hari ini tidak sama seperti hari-hari yang mendatang. Lalala

Lupakan pasal exam seketika. Aku mahu meneroka alam yang seterusnya. Ready untuk next paper. Incya-Allah. Jumpa dilain entry ya sahabat semua.


4 comments:

Cikgu Akim said...

ALLAH sentiasa bersamamu..think positive...

Cik Suriati said...

best lagu blog kamu !
eh3, ayie. dak kecik. Allah is olways with u, sahabatku..:)

Unknown said...

cikgu akim:

terima kasih bng loq.. incya-Allah ayie think positive...

Unknown said...

suria:

thnkx you shbatku.. aku memang budak kecik.. lalala

Blog Azrin Rahim

Mohd Azrin bin Mohammad Rahim
visit my page
 

Design by ZARIN ART 2014