July 10, 2014

BE/CPUV Nuffnang | Oreo Transformers

BE/CPUV Nuffnang | Oreo Transformers | Rezeki 12 Ramadhan. Tengah berlegar-legar nampaknya Be dekat blog ayie ini. Terima Kasih Nuffnang sebab bagi BE dekat blog ayie ye. BE kali ini berkaitan dengan Oreo Transformers (promotion). Maklumlah sekarang inikan tengah musim Transformer 4. Den tidak kesampaian lagi nak tengok Transformer 4 walaupun masa awal ramadhan tu member ada ajak pergi.

Mungkin tunggu dekat tv sahaja sebab kekangan waktu dan juga masa. Maklumlah keje daripada pagi sampai malam dan rehat pun sebab solat dan juga berbuka puasa. Walaupun kadang-kadang rasa letih tapi berpuasa hati dengan apa yang telah diberikan. Maka kena senyum sahajalah. 



EH, melalutlah pula ayie ini. Kalo korang ingin tahu lebih lanjut berkaitan dengan Oreo Transformers (promotion) ini boleh ah tengok trailer ini.


Kalau korang nk lagi seronok, mungkin boleh masuk web site Oreo Better Together ini. Ada macam-macam aktiviti dan ada game juga tu. Jomlah kita pergi website Oreo Better Together ye. Kalau cakap pasal Oreo juga ini, ayie bukanlah peminat tegar tapi ayie suka makan oreo sebab sedap dan merupakan makanan ringan yang biasa ayie akan beli bila nak blik kg. Kira peneman kita diriku lapar di dalam bas. hehe

*sambung kerja design lagi. TQ costumers. Korang memang awesome.

9 comments:

NasQ said...

rezeki bulan pose...

nad said...

bestnya!

Cik Mimie said...

wah, rezeki.. Alhamdulillah, boleh la belanja Cik Mimie iftar t..ekekeke..

Anum said...

rezeki

Cik nadya said...

alhamdulilah. tahniah =)

mamamursyid said...

rezeki2 tahniah

anak papa said...

wahh.. bestnye dapat BE... boleh la bagi duit raya nanti.. :)

Ismi Ana said...

Tahniahh..

Lya Akif Imtiyaz said...

Tahniah Ayie ... Alhamdulillah rezeki Ramadhan untuk Ayie,..

Blog Azrin Rahim

Mohd Azrin bin Mohammad Rahim
visit my page
 

Design by ZARIN ART 2014