July 6, 2014

Request Surat Pengesahan Jangka Tamat Pengajian

Hari Ahad masing-masing mesti dekat rumahkan, tengah bersantai-santai bersama family dan disebabkan ayie bosan tak tahu nak buat apa duduk dekat dalam bilik. Jadinya, ayie buka kedai hari ini. hehe Sebelum nak berbuka ayie tutuplah balik kedai. Tenga-tengah jaga kedai ini bolehlah kot ayie nak berblogwalking daripada satu tempat ke tempat lain sebab tak abis lagi berblogwalking semalam daripada segmen Kak Mialiana

Dua ari lepas ayie ada update berkaitan dengan Surat Pengesahan Jangka Tamat Pengajian dan alhamdulilah disebabkan masih lagi berada di Tg. Malim, member yang kenal minta tolong ayie dapatkan Surat Pengesahan Jangka Tamat pengajian buat mereka juga.

Borang-borang mereka ayie dah proseskan dan ada yang telah dapat dan ada yang belum dapat lagi surat pengesahan. Harap member bersabar ye. hehe Contoh surat rasmi yang perlu dihantar kepada unit pengijazahan bagi memohon Surat Pengesahan Jangka Tamat pengajian. 

surat-surat yang direquest

Ini antara request daripada member. Ada lagi yang request dan ayie tak sempat nak print lagi. Lagpipun diorang request semalam dan baru tadi. Jadinya, xsempat nak print lagi surat-surat diorang. Tapi ada yang dah settle pon sebab diorang mintak awal lagi iaitu minggu lepas dan dua minggu lepas sebab mostly diorang nak further dekat uni lain. Ayie? InshaAllah UPSI sahaja kot. hehe

surat pengesahan yang telah diluluskan

inshaAllah esok semua surat yang diorang request dekat ayie, ayie akan hantar kepada unit pengijazahan dan mungkin selasa atau rabu korang akan dapat softcopy daripada ayie. ayie mintak maafnye kalau ada kekurangan masa tolong korang.

*Rindu geng Boboiboy JMKKHAR 12/13

6 comments:

Cik nadya said...

wah UPSI :)

Nieyla Nadia said...

tg follow blog kita..:)

rafina mimi abdullah said...

gud luck ayin :)

Scha Nazri said...

Baiknya wahai seorang Azrin Rahim ni. Den banggo dongan ekau jang. hik

Lya Akif Imtiyaz said...

Wahh Terbaikk la Ayie..

Ismi Ana said...

Baiknye tolong kawan. :)

Blog Azrin Rahim

Mohd Azrin bin Mohammad Rahim
visit my page
 

Design by ZARIN ART 2014