November 27, 2014

Bentuk roti yang Superb

Assalamualikum

Bentuk roti yang Superb | Ada sesiapa tak tukang roti nak buat design roti dia macam ni. Memang rare dok. Ayie tengok pun perghhh kalau ad memang kreatiflah.  Kalau nak suh kak Ayu yang buat kak ayu nak x tak buatkan. hehe Pelase kak Ayu. Ayie nak request satu. 

Kalau ad tukang roti yang nak aplikasikan boleh juga ini. Trylah kot-kot lepas ini boleh pasarkan roti-roti ini. hehe Jom kita layan one by one.

Roti Pangkah

Roti Bunga

Roti Arnab

Roti Bakul

Aku tak tahu nama setiap roti-roti tu. Jadi aku men letak jerlah namanya tapi sangat kreatif ok dan ayie ase mcm xjadi nak makanlah pula sebab nak jadikan perhiasan dalam rumah sahajalah. Boleh ker idak. 

7 comments:

Nur Inani said...

kalau orang kreatif boleh buat ni :)

Lieya Yaya :) said...

bila dah siap tu . nampak sedap . nak bt nya mcm rumit . hehe

Mad Parihh said...

terbailah konfem best ni

Cik Balqis said...

Mak aih. Mst mhl tu. Sbb nk buat tu pn ssh..huhu
Pencarian Sponsor Diperlukan

Farahin Azmie said...

Makan pandai lah, nak buat tu em hihi tak pandai....

Scha Nazri said...

roti arnab tu comel gilaa!

Nurul Huda Ishak said...

Sangat kreatif dan nampak sedap :)

Blog Azrin Rahim

Mohd Azrin bin Mohammad Rahim
visit my page
 

Design by ZARIN ART 2014