November 30, 2014

Mudah tapi ingin melaksanakan kadang-kadang keberatan

Assalamualikum


Perkataan yang baik itu sedekah.

Langkah perjalanan ke masjid itu sedekah

dan

Membuang halangan dari jalan itu sedekah.

(HR Bukhari & Muslim)

credit to IKIM.FM

7 comments:

Lieya Yaya :) said...

biasanya benda yang mudah laa plg berat kita ni nak buat .. hm

aquarius morius said...

Blogwalking sambil baca entri. :)

Aquarius recently post : Bagaimana akhirnya saya berjaya atasi masalah rambut

gugur

Akif Imtiyaz said...

Yang mudah itula yang susah orang nak buat ..Tak gitu Ayie..

Scha Nazri said...

kalau kita buang paku kat jalan pun dah kira sedekah. hehe

::EIDA:: said...

sama sama kita baiki diri kita ;)

Mad Parihh said...

bersedekah itu sebenarnya mudah kan

Cik Balqis said...

Tabung akhirat kn..
Jom join Segmen Zaman Persekolahan

Blog Azrin Rahim

Mohd Azrin bin Mohammad Rahim
visit my page
 

Design by ZARIN ART 2014