November 26, 2014

Quote of The Day #3

Assalamualikum


Adakala orang yang memiliki masa silam paling buruk

akan jadi paling baik di masa hadapan.

(saidina Umar Al-Khattab RA)

Renung-renungkan 

11 comments:

Nurzakiah Hanum said...

betul2

Hikayat Seorang Budak said...

moga yang kurang baik jadi baik dan yang baik terus baik :)

Nor Marshaliza Shaidan said...

Btul tu akk sokong.
Bukan org selalu dibawah akan tetap berada dibawah.
Bukan org selalu diatas akan tetap berada diatas.
Hidup umpama roda.

Moga semua urusan kita dipermudahkan...Aamin

Cik Mimie said...

Mungkin juga...tapi semuanya hanya Allah je yang tahu..apa yang penting keikhlasan dalam menuju kebaikan itu :)

Etuza Etuza said...

Asalam hhuuu! terbest ni ayie, rabu tanpa kata..jimat masa kurang nak cakap kan but menyerap ke jiwa raga.

Etuza Etuza said...

http://madey09.blogspot.com/2014/11/simple-1st-giveaway-segment-by-beba-ifa_25.html
ayie dapat tag dari Etuza dari tag Mardiha Diana

shameel Iskandar said...

jika seseorg belajar dari pengalaman silam, Insha Allah pengalaman itu akan menjadikannya lebih cermat dan hati2, lantas berupaya mencapai kejayaan/kebahagiaan di masa hadapan.

Akif Imtiyaz said...

Nice sharing Ayie

Etuza Etuza said...

Asalam dah menyahut cabaran tag ya, dah updated kan.tq

Scha Nazri said...

orang mcm ni dia berani membetulkan balik zaman silam.

Mad Parihh said...

betul2 . masing2 punya kisah silam yang mungkin orang tak tahu . pengalaman mematangkan seseorang

Blog Azrin Rahim

Mohd Azrin bin Mohammad Rahim
visit my page
 

Design by ZARIN ART 2014