November 19, 2014

#DESIGN 1 – TURTLE IN TERENGGANU

Assalamualikum w.b.t

Untuk kali ini ayie telah mendesign satu logo khas untuk sahabat ayie yang berniaga baju di negeri TERENGGANU. Alhamdulilah design itu pun telah selamat sampai kepada beliau minggu lepas sebab member ayie tu nak guna urgent tapi sebenarnya design ni pon pending around 2 weeks disebabkan ayie xad intenet dekat rumah.

Walaubagaimanapun, apa bila orang telah percaya, kena usaha juga dan member ayie pon dia berpuas hati dengan hasilnya. Untuk design kali ini adalah berkaitan dengan TURTLE IN TERENGGANU. Something yang sgt interesting apabila dapat menghasilkan dan memuaskan hati si penempah.

Kalau mahu melihat hasilnya, cer tgok dekat bawah ini. Hehe


Terima Kasih daun keladi Sahli sebab menempah dengan Azrin. Maaf kalau ada kekurangan ye. InshaAllah kalau ada projek besar jangan lupa roger ayie. By the way, jangan lupe update terkini menggenai design yang sahli tempeh yang seterusnya. Stay tune wahai geng blogger.


Sesiapa yang ingin menempah design dengan ayie boleh dah sekarang sebab dekat rumah line internet dah ok tak macam sebelum ni. PM sahaja ayie dekt page facebook ayie or terus email yer. 

4 comments:

Anum said...

bestnya :)

Cik Mimie said...

Cantik design dia :)

Lya Akif Imtiyaz said...

Wah wah wah wah..TERBAIK la Ayie ..Suka suka suka ..Nampak kemas dan menarik ..All the best Ayie..

Scha Nazri said...

cantik kot kau buattt. hehe. boleh lah nak tempah apa2 lepas ni. hehe

Blog Azrin Rahim

Mohd Azrin bin Mohammad Rahim
visit my page
 

Design by ZARIN ART 2014