November 24, 2014

#Design 2: Blog Azrin Rahim

Assalamualaikum

Semalam seharian tak mengupdate blog bukan sebab ayie busy tapi sibuk ubah design blog sendiri. Sebenarnya nak ubah sikit sahaja tapi dah terlajak ubah tu, terus ayie ubah semua tapi masih menggunakan konsep dan warna yang tak jauh beza dengan sebelum ini. 

Kali ini tema still sama iaitu warna biru dan hijau. Tidak pasti kenapa tetapi apabila dua warna ini digabungkan akan menghasilkan yang sesuatu yang berbeza macam dalam blog ayie ini. Tapi itu hanya pendapat ayie sahajakan. hehe Kot-kot korang ada padanan warna yang berbeza ayie tidak pastilah dan semestinya blog lelaki kan warna dia agak keterlaluan dan tak berapa nak soft sangat. hehe 

Oklah malas banyak cerita mai ayie tayang satu gambar tentang keseluruhan blog ini dengan one shor picture yang menunjukkan perubahan yang ayie ubah. 


Settle men design blog sendiri. Sesiapa nak tempah mai-mai pakat PM ayie dekat page zarin art ye. InshaAllah design yang dihasilkan anda mampu untuk memilikinya. hehe Masa untuk ziarah blog geng lain plak sebab semalam seharian tak BW pon. 

6 comments:

aRz MoHa said...

salam azrin rahim. Singggah sini. cantik sungguh blog. rasa tenang dan tenteram. Biru + hijau pun cantik kalau biru + kuning pun sama cantik.

lama rupanya tak singgah sini.

Kak Mahh said...

Cantik...

Lya Akif Imtiyaz said...

Wahh memang menarik blog Ayie ...TERBAIK ...Kak Lya suka Hijau .........

Luqman Zakaria said...

semard kot..lau la aku ada bakat macam nih kan..i wishhh!! :P

Scha Nazri said...

smart kot wehhh. seriussss

Cik Mimie said...

Cantik & kemas sgt :) Good job ayie :)

Blog Azrin Rahim

Mohd Azrin bin Mohammad Rahim
visit my page
 

Design by ZARIN ART 2014