November 20, 2014

Kontrak Telah Tamat

Assalamualikum

Alhamdulilah 2 bulan ayie berada di Sekolah Menengah Kebangsaan Pekan Nanas, Pontian, Johor. Menggangtikan cikgu Yahya yang berpindah ke Sekolah Hospital Sultanah Aminah Johor Bharu. Di sekolah ini, ayie telah diamanahkan untuk mengajar subjek Sains. Masih lagi dalam bidang ayie aitu matematik dan sains.

Kalau ikutkan hari berkhidmat, ayie telah berkhidmat selama 31 hari dan mengajar 5 buah kelas iaitu Kelas 2UM, 2UPSI, 3UTM, 3USM & 5UKM. Anak-anak murid yang sangat osem dan mereka yang faham akan kekurangan cikgu dia ini. TQ my students.

Selain mengajar Sains juga, ayie telah diamanahkan untuk menjadi guru kelas bagi Tingkatan 2UM iaitu kelas pertama dalam Tingkatan 2UM. Sungguh besar amanah yang telah diberikan dan Alhamdulilah syukur sebab ayie telah buat semampu yang boleh untuk menjadi guru kelas mereka.

Esok ada jamuan pelajar 2UM dan jamuan guru. So, esok ayie memang akan kekenyanganlah dan jom tengok teaser tentang jamuan untuk budak-budak 2UM. Belikan barang berdasarkan duit kelas mereka. 


inilah budak-budak 2UM yang memang baik sangat. haha


Antara hadiah untuk Jamuan esok. Nantikan update plak untuk makanan jamuan 2UM esok.

5 comments:

Anum said...

singgah pagi
hari ini bz skit
nak mengemas kat office

Cik Mimie said...

Wah, bestnye ada makan2...hehehe..Selamat bercuti untuk murid2 Cikgu Azrin :)

Lya Akif Imtiyaz said...

SalamAyie ..Lama Kak Lya tak singgah sini ..Tq ya Ayie masih sudi singgah Blog Kak Lya ..Wah wah wah TAHNIAH Ayie ..Berbakti sebagai seorang pendidik la nie..Tahniah Tahniah bukan senang nak menggalas cabaran ini ..Wah wah wah ada jamuan la esok ..Makan kenyang2 ya Ayie ..Kalau banyak sangat TAPAU untuk akak jugak hehehehehe..Semoga majlis esok berjalan lancar ..Aaamin aamin ..aamin

Lya Akif Imtiyaz said...

Nanti boleh apply kat lain pulak Ayie ..hehehe

Unknown said...

selamat berjamuan lah ye. hikhik

Blog Azrin Rahim

Mohd Azrin bin Mohammad Rahim
visit my page
 

Design by ZARIN ART 2014