November 21, 2014

Permohonan Jawatan Guru DG41 untuk MRSM 2015

Assalamualikum..

Alhamdulilah semua sihatkan petang-petang macam begini. Mesti tengah rehat bagi yang lelaki lepas balik solat dan yang perempuan tengah sibuk hidangkan makanan untuk makan-makan. Jamuan pagi tadi dah settle dan inshaAllah malam kang ayie update perjalanan majlis. Petang ini pun nak attend majlis jamuan juga. 

Berita gembira untuk semua lepasan ISMP di seluruh universiti di Malaysia Permohonan Jawatan Guru DG41 untuk MRSM 2015 telah dibuka. Jom kita mohon sama-sama sebelum tarikh tutup. Kalau tak silap ayie tarikh tutup untuk mohon adalah pada 30 NOVEMBER 2014, Ayie pun belum sempat nak mengisi sebab kena attend majlis. Maklumlah banyak jamuan sekolah akhir-akhir tahun ini. hehe

Kalau nak tahu lebih lanjut mungkin boleh masuk dekat website ini. Ayie bagi link dekat bawah ini yer.


Bukak sahaja link yang ayie bagi itu, first-first yang akan keluar adalah gambar dekat bawah ini. Jadinya, Jomlah sama-sama kita mohonya. Kalau ada sahabat-sahabat yang bukan dari ISMP pon boleh try juga. Mana tahu rezeki kan. Boleh jadi guru di MRSM. Rezeki itu kita tidak dapat duga sebab semuanya adalah ketentuan Allah.

Apa-apapun doakan mudah-mudahan ayie dapat isi permohonan dengan cepat dan dapat IV kalau ada rezeki. hehe 

Tengah siap-siap nak attend Jamuan Akhir Tahun Guru 2014 Sekolah Menengah Pekan Nanas dan tema untuk jamuan kali ini adalah timur tengah. Nantikan pakaian yang ayie akan gayakan tapi macam xad pun ciri-ciri timur tengah. haha 

5 comments:

Lya Akif Imtiyaz said...

Salam Jumaat Ayie ..InsyaAllah kalau dah rezeki Ayie tak ke mana la tu ..Kak Lya doakan Ayie berjaya OK ..All the best ya.

Unknown said...

InshaAllah sis.. Mohon doanya

aRz MoHa said...

semoga berjaya azrin rahim
tak kongsi pun gambar gi jamuan

Scha Nazri said...

kawan aku pun ada apply. nak apply gak, tapi dh bannyak lupa silibus laaa

Unknown said...

salam..sepupu ngn kwn sy pon ade apply. bila ye result tu keluar? huhu.

Blog Azrin Rahim

Mohd Azrin bin Mohammad Rahim
visit my page
 

Design by ZARIN ART 2014