November 23, 2010

3T .:.

3T = TERTEKAN + TENSION + TERKILAN


PERMULAAN  pagi yang indah tapy bertukar muram apabila 1jam setengah berlalu dri pukul 9.00am-10.30am..

kenapa susah sangat aku nak memahami soalan statistik tadi.. knape keluar distriibution..almost calculation about distribution.. YA ALLAH, Engkau sahaja lah yang tahu bagaimana perasaan aku semasa di dewan examination.. aku tidak mampu berbuat apa-apa selain pasrah dan berusaha untuk mencari jawapan.. after statistik.. calculus wainting me..

CALCULUS!!
SANGAT TERKILAN dengan soalan yang dikeluarkan..azrin kenapa kamu tidak dengar cakap lecture n selalu buat sesuatu last minute..kan nie jadinya..study lagi last minit.. aku berfikir sejenak disamping berkata, macam manerlah dengan pointer aku untuk semester satu ni.. adakah aku dapat memperolehi apa yang aku impikan.. terkilan sangat..
by the ways, subject major untuk this sem dah bis..tinggal subject U jer..

ayie nak rehat disamping memikirkan masa hadapan
haruskah aku begini @ berubah
aku pon xthu..??

 ..TPY..
3T = TERTEKAN + TERKILAN + TENSION
..XBOLEH DIUBAH LAGI.. 

No comments:

Blog Azrin Rahim

Mohd Azrin bin Mohammad Rahim
visit my page
 

Design by ZARIN ART 2014