November 10, 2010

..::SOTO::..

..Sape suka soto??
..Heheh..
..Sebut sahaja pasal makanan, grenty aku thu dekat maner yang paling sedap..
..Kalu sebut pasal makanan ak thu sahaja dekat maner paling sedap..
..Nak thu dekat maner??..
!!Lihat photo ini!!

..inilah kedai soto yang aku maksudkan..

..Harga untuk semangkuk soto RM3.50..
..Adakah berbalaoi??..
..Bagi aku angat berbaloi..
..cuba tengok gambar mereka yang selepas makan SOTO n comment mereka..

 
..nie NENEK kesanyangan aku..
 ..ikuti perbicaraan kami..

NENEk oh NENEK..
NENEK: sedap sangat yer Along SOTO dekat sini..
ALONG: memang SEDAP SOTO dekat sini..
               Saper yang datang, pasti nak merasa lagi SOTO nie..
NENEK: lain kali kite boley makan dekat sini lagi yer along??
ALONG: boley sahaja nenek, yang penting oncos masok..
NENEK: oncos??
ALONG: diut bayar makanan lah nenek??
               Hehehehe
NENEK: beres, boley sahaja..
ALONG: okay nenek.. I LOVE YOU..
Dalam aty: bab makanan baru nak saying NENEK..heheh
Tpy, walauapapun, aku tetap sayang NENEK aku..

SETERUSNYA…JENG2X!!

..nielah umi kesayangan aku..
..ikuti perbualan kami..
UMI: mak, xpyah nak belanja along 2, nty bia dia yang belanjer kita makan..
ALONG: umi jeles ker??
UMI: xjeles pon..

Dalam aty UMI, nak kne bdak nie balik nty..
Hahaha..inilah kerja aku, asik usik umi sahaja..

:::..::: ayah tolong bg pinjam keter MYVI UMI..xnak bwak keter WAJA AYAH..hehe BOLEYKAN mintkan dekat UMI..LOVE you DAD..

No comments:

Blog Azrin Rahim

Mohd Azrin bin Mohammad Rahim
visit my page
 

Design by ZARIN ART 2014