November 29, 2010

wish GOOD luck KT junior

Assalamualaikum w.b.t

dengan izin mohor-mohor besar kerajaan budak-nakal (azrin rahim ) .
ana ingin memgucapkan sesuatu kepada JUNIOR ana yang menuntut di MATRIKULASI KPM yang akan memperolehi keputusan PSPM beberapa jam sahaja lagi .
ana selaku mengantara antara kamu semua mengharapkan kamu semua bersabarnya dan harap bertenang .

daripada statistik yang di keluarkan oleh bahagian pendidikan menunujukkan PSPM tahun ni mengalami kejetun yang amat dasyat .
hahaha
so, kalian semua diminta untuk bersabar dan mrnghadapi segalanya dengan tenang .
kihkihkih

dengan ni ana mengistiharkan RESULT PSPM ditunda pada minggu hadapan . 
hahaha

majlis tammat dan kita akhiri dengan surah Al-as dan tasbih kifarah .

majlis bersurai
------------------------------------------------------

p/s: hanya sekadar rekaan untuk mencemaskan lagi keadaan bagi JUNIOR_JUNIOR ana yang bakal mengambil RESULT PSPM pada esok hari . hahaha Sudah setahun rasanya ana meninggalkan dunia matrikulasi bersama sahabat-sahabat ana yang lain . tetapi memory kami bersama tidak akan dapat dilupakan, kami masih still berkawan sehingga sekarang .

sebenarnya nak ucap dekat junior macam ni
jom terjah :

untuk JUNIOR ana sekalian, semoga kamu memperolehi keputusan yang cemerlan dalam PSPM1, sesungguhnya kamu semua telah melakukan yang terbaik untuk PSPM1. sekarang kamu semua tinggal melihat hasilnya bukan..? jangan pernah kamu merasa cemas dengan result yang kamu bakal perolehi tetapi ingat kebali apa kegunaan result untuk masa hadapan kamu semua . selain itu, jika kamu memperolehi pointer 3.5 and above, jangan pernah kamu berbangga dengan result tersebut sebaliknya adikan result tersebut sebagai pemangkin untuk terus berjaya di sem2 dan jika sebaliknya yang kamu perolehi untuk pointer sem1, jangan lah kamu berduka pula, jadikan ianya semangat untuk terus maju searah dengan sahbat kamu yang lain . ana mahu lihat kamu semua berjaya di dunia dan akhirat . incya-Allah . bak kata pepatah, "berakit-rakit kehulu, berenang-renang ketepian, bersusah-susah dahulu, bersenang-senang kemudian" .

4FLAT BAKAL MENANTI ANA PADA HARI ESOK
incya-Allah

JUNIOR ana adalah
jeng3x, siapa mereka ni
jom terjah gambar mereka

hairani hamid

azim abidin

azri fathurrahman

aishah ekhram

firman omar

syazwani

------------------------------------------------------------------

p/s: ada ramai lagi ana nak letak gambo tapi berkesempatan sebab ni ambik gambo diaorang dekat FB . maafkan abang azrin ya.. hehe sekadar hendak memberi gambaran yang kamu semua bakal memperolehi 4 FLAT incya-Allah . jangan saman abang azrin pulak ambik gambo kamu semua ya.. semoga berjaya.. sampai disini dahulu entry ana, kita berjumpa di entry yang lain lagi.. maal salamah . ukhwah fillah .

No comments:

Blog Azrin Rahim

Mohd Azrin bin Mohammad Rahim
visit my page
 

Design by ZARIN ART 2014