November 10, 2010

..:: PROGRAM JUM ::..

.:. JEJAKA AT14 & AT48 .:.


Walaupun program ini berlansung satu hari sahaja, tapi aku puas sekali. Hehe dekat sini lah baru aku umpa ramai budak yang sama course dan seangkatan dengannya. Aku bdak AT14- ISMP pendidikan math n AT48- SAINS (MATH) dengan pendidikan. Dua aliran yang berbeza tapi belajor topic yang sama sahaja Cuma kelebihan kepada budak AT48 sebab baljor advance math daripada budak AT14 n diaorang boleh kua daripada bidang pendidikan dan masok bidang industry. Gerak pergi tempat berkumpul dengan senior pukul 7am dan balik KHAR pukul 6pm. Dalam perjalanan, baru aku kenal sikit lorh budak yang sama course dengan aku, kalau tidak, budak yang sama sahaja lah aku jumpa tiap-tiap hari. Kalau ikutkan kemasukan UPSI JULAI intake, ISMP math ad 100 orang pelajar. Ramai ugak lah dan semuanya lepasan matrikulasi. Hehe so, diorang ini, satu kepala lah dengan aku. By the ways, dalam 100 orang pelajar, pelajar lelaki cuma 16 orang sahaja. Hehe lelaki yang bertuah itu adalah: shah, sidi, khuldi, mariduan, faez, izat, mus, rahimi, faizul, munqis, ipin, rafiz, sopi, steven,fadhlan n the last one, azrin..hehe aku lah 2. Untungkan budak lelaki. Boleh kenal semua pelajar lelaki, xmacam gurl..huhu

..Sambung balik cerita pasal JUM..

Macam-macam aktiviti kiteorang buat ambik gula-gula dalam tepung, isi air dalam botol, makan epal, mengetah and so on. Seronok sangat.

..Nak tengok gambo..

..Lihat di bawah ini..

..Macam-macam gambar ada..

.:. geng saper lah nie .:.
huhuhu

 .:. kak bieha & kak ana .:.

.:. geng kecoh .:.
 
.:. puas makan epal? .:.

.:. epal lagi .:.

.:. mamat encem .:.
..sudah berpunya..
heheh

.:, kaum lelaki yang sempoi .:.

..Lepas aktiviti kiteorang g lunch n solat zuhur..


..Before that, aku dan the geng KECOH buat latihan untuk tarian..
..Reti ker aku menari..
…Tengok gambar ini..

 ..it's me..
Terorkan aku menari
Hahahaha

Last sekali, peyampaian hadiah. Walaupun geng KECOH xmenang apa-apa, kiteorang tetap KECOH.

..Tgok kiteorang punya cheers..

Leader: sikit-sikit nak kecoh
Geng: sikit-sikit nak kecoh
Leader: xpayah nak kecoh
Geng: xpayah nak kecoh
Leader: ahhhhhhhhhhhh, kecoh
Geng: ahhhhhhhhhhhhhh, kecoh

Hehehe

..gempakkan..

..Ada lagi cheers..

..Pepsi, cola, 7up..
..Go KECOH..
..UP,UP, UP..

..Dah puas..
.,nie last gambar ramai-ramai dengan lecturer..
..Tgok lah gambor ini..

 .:. AT14 & AT48 .:.
 
..Tapi x boleh lupa kat fasilitator kami..
Thankx to
..KAK BIEHA & KAK ANA..
NICE 2 MEET BOTH OF YOU
..TGOK LAH GAMBO GENG KECOH DENGAN FASI PULAK..

 KAMI KECOH


.:.KECOH PALING SEMPOI.:.

No comments:

Blog Azrin Rahim

Mohd Azrin bin Mohammad Rahim
visit my page
 

Design by ZARIN ART 2014