November 20, 2010

.:. kerjaya .:.


*tepat sungguh ramalannya*
adakah benar aku memang layak mejadi seorang guru
i mean,
CIKGU MATEMATIK

kalau di ingatkan kembali macam kelakar jer kan
hahahahahaah
xsangka aku dapat masok UPSI
n keluar 4tahun lagi
incya-Allah
sebagai seorang CIKGU

termakbul sungguh doa umi aku
yang meninginkan aku menjadi seorang CIKGU
walaupun
pada zahirnya aku ingin mejadi seorang DOKTOR
aku harap,
apa yang UMI aku rasakan baik untuk aku,
membawa berakah kepada diri aku dan keluarga.
incya-Allah

conclusion:
jangan pernah memandang rendah terhadap sesuatu kerjaya
sesungguhnya setiap kerjaya mempnyai kelebihan n kekurangan.
disamping itu,
Allah lebih mengetahui mana yang lebih sesuai untuk hambanya.

kita hanya merancang dan Allah yang menentukan
incya-Allah
aku akan mencari CIKGU yang memberi manfaat kepada semua insan
selagi hayat dikandung badan, selagi itu aku berusaha untuk menabur bakti demi anak bangsa

No comments:

Blog Azrin Rahim

Mohd Azrin bin Mohammad Rahim
visit my page
 

Design by ZARIN ART 2014