November 30, 2010

header untuk adik bucuk

dari malam kemarin sempailah sekarang ni, aku tak tido lagi .
bagi memberi penghargaan kepada adik ku amyto 
abg ayie ada buatkan kamu header loh .
kalo kamu suka .
kamu gunalah heder ni .
kalau tak suka simpan sahaja lah yer .

nak tengok macam mane header nya .
jom sama-sama kita terjah .
walaupun mata ana sudah mula kuyu minta tido .
ana gagahkan diri untuk adik amyto ana ni .

nie header untuk kamu .

sorilah kalau tak canti yer adik amyto .
ini sahaja yang abang ayie boleh buatkan untuk kamu .





 nie yang berlatanr belakang putih

hehe
abang sudah ngantok dan mahu tido dahulu .
salam ukhwah .

4 comments:

mazni md said said...

bestnyer...mau jugak..

azrinrahim said...

mazni:

kamu mahu ker?? ayie buat yang biasa-2 sahaja loh..xcantik mana pon..

roxybelleiyramethyst said...

de usaha 2....cmey gak ayie wat....gud job!!!~ cmey3!!!~

azrinrahim said...

eyra:

thankx lorh..sahja jer tambhkan pengetahuan.. bosan2 loh..agpon xad exam ag..

Blog Azrin Rahim

Mohd Azrin bin Mohammad Rahim
visit my page
 

Design by ZARIN ART 2014