November 9, 2010

..: roti canai :..

..saper xpernah makan roti canai...
..mesti bohongkan saper xpenah makan roti canai espcially roti canai kedai mamak..
..grenty layan yeah roti canai kedai mamak..

..mamak oh mamak..
..grenty kamu bosan tengok muka aku sahaja kt kedai nie kan..
..nak tahu kedai mamak maner ak lepak.. hehe
..tgok pics ini..

KEDAI ALIFF 24 JAM!!

(bkan gambor sebenar)

.balik kepada topik kite..

ROTI CANAI

..balik PONTIAN grenty aku akan lepak kedai ALIFF nya ah..
sebabnya ROTI CANAI yang sedap disamping ad WIFI FREE..
..boley aku update BLOG aku..
..ROTI CANAI..ROTI CANAI..
..KEMANER AKU PERGI, PASTI AKU AKAN CARI ROTI CANAI..

..JOM LEPAK MAKAN ROTI CANAI..
..AKU BELANJA, KORANG BAYAR SENDIRI LAH EA..
HEHEHE..

..ALHAMDULILAH  kenyang..
..lepas makan roti canai..
!!jemput makan!!

6 comments:

AdiE said...

roti canai...BYKNYE KALORI...

latest entry:
http://danieldeadie.blogspot.com/2010/11/my-activity-today.html

ayie said...

adie:
memang banyak kalori, tapi sedap lorh..hohoh
agpon jimat wet sikit.. kte nak jadi cikgu math..
kne kedekot sikit..wakakak

Suria said...

yeah ! sy suke roti canai oke !!! tapi, mst dipadankan ngn kari yg tidak terlalu cair mcm air oke !!! nak 2 keping yup !!
:)

ayie said...

suria:

boly jer mari dtng pontian..hahahahah
saye blanjer, suria bayar..hoho

deal??

azwa_amani said...

yien...sedapnyerr..nak ckit..jangan luper bawak untuk exco mu ini yerr

ayie said...

awien:

memang sedap lorh.. nak ker nty ayie blajer dekat KHAR..wakaka kedai belakang i2 sedap..heheh

Blog Azrin Rahim

Mohd Azrin bin Mohammad Rahim
visit my page
 

Design by ZARIN ART 2014