November 26, 2010

.:. kata-kata mereka mengenai exam .:.

..sorry lambat update pasal benda ini..
ana terlupa nak update
sepatotnya 23/11/2010
ana update pasal
!! kata-kata budak AT14 mengenai exam !!

sorry kepada gambo sesiapa yang ana ambil yer..
hanya hiburan semata-mata dan kegembiraab bersama

budak-budak at14 mula exam pada hari isnin bersamaan 22/11/2010 untuk paper mfoundation mathematics dan diteruskan pada hari berikutnya 23/11/2010 untuk 2 paper iaitu statistik pada sebelah pagi dan calculus pada sebelah petang.. Alhamdulilah kami semua budak AT14 dapat mendapat menjawabnya dengan lancar dan kami hanya mememohon agar dilembutkan hati lect. yang menanda paper kami lembut hati untuk memberikan markah yang sesuatu dengan kesungguhan kami berlajar.. insya-Allah.. 



mari terjah profile AT14 mengenai status exam

!! mengenai exam !!
wish good luck

..cik moon said..

..cik aniez said..

setelah sesi mengucap selamat maju jaya disamping minta maap sesama budak-budak AT14 menghadapi examination.. perbagai reaksi berlaku sebelum exam.. ada yang baru nak photostat slip examlah, nak bace buku termasuklah aku yang study last minute.. haha sudah semestinya aku begitu dan kawan-kawanu juga..heheh selepas kami dibenarkan masok untuk menghadapi dewan exam.. kami mula menawab paper foundation math dngan yakin..

selepas keluar daripada examination hall
apa reaksi mereka
jom kita terjah lagi

..kata cik su..

..prof said..
prof ini memang yakin dengan segala apa yang dia buat masa exam.. xpercaya tengo status prof yang seterusnya nanti ya..

cik su said again:

sudah berlalu seharian dan macam-macam mengenai paper foundation mathematics.. sekarang kita lanjutkan kepada calculus dan statistik.. punyalah bersungguh-sungguh kami budak AT14 belajar malam tu..haha semua lepak bilik shah syafiq untuk study.. bermacam-macam formula keluar.. hehe termasoklah aku untuk score paper statistik dn calculus..

jom terjah status mereka sebelum exam calculus dan statistik

cikgu moon said:
memperkatakan mengenai paper calculus dan statistik

cik aniez said:
cik aniez memperkatakan mengenai paper statistik

selepas ketiga-ketiga paper berlalu.. kami budak AT14 merasa gembira dengan exam yang kami lakukan.. mudah-mudahan kami sudah melakukan yang terbaik.. sekarang kami semua tawakal dan berdoa sahajalah yang mampu.. incya-Allah segala usaha kita bersama yang sanggup tak tido malam berbaloi dengan result 4 flat..
macam prof cakap ini:

selepas abis paper kiteorang, budak AT48 pulak menghadapi examination untuk paper aljabar linear.. jom terjah status prof kepada budak-budak AT48..

prof said:
prof ini memang bermurah hati selalu untuk wisah kelas-kelas lain..baguslah saper dapat prof ini.. hahaah

dah bis semua exam.. budak AT14 mula lah berehat seketika sebelom menyambung examination pada 2/12/2010-4/12/2010.. ada yang tiga paper lagi sebelum merdeka dan ad yang tinggal dua paper sahaja lagi untuk merdeka..

jom tengok apa kata mereka untuk paper seterusnya:


cik su said:
nak study wacana dan kenegaraan
tidak mungkin untuk ana menghafal.. hahah walaupun dulu ana seorang yang suka menghafal lorh..haha xper lorh ana harap dapat abiskan buku kenegaraan dan wacana akedimik bahsa melayu before selasa depan.. incya-Allah.. hehe doakan ana ya.. dan kamu semua good luck untuk menghadapi examination..

!! DO THE BEST !!

owkylah ana sudah letih..ada masa ana nati ana update entry yang seterusnya.. ana mahu mencari idea untuk mengupdate entry seterusnya.. jumpa di lain entry yer wahai sahabat ana..

No comments:

Blog Azrin Rahim

Mohd Azrin bin Mohammad Rahim
visit my page
 

Design by ZARIN ART 2014