November 22, 2010

.:. kenangan .:.


..tengok gambo nie..

malam sebelum exam esok...
mereka knekan aku, masa ulangkaji math asasi..
mereka semua happy dan lepak bilik aku..
bual-bual dengan diaorang pasal rancgan untuk g jalan-jalan masa sem 2 nie
enjoy sey ada kawan macam diaorng..
g lepak-lepak jap dalam bilik sebelum exam..
agpon sudah puas stady math asasi..
boleh lah relax jap b4 ready untuk exam exam..
wish me luck owky..
hope dapat buat yang terbaik..
aku amat jeles dengan sahbt-sahabat yang belajar, tapi aku just kacau diaorng stdy jer
macam maner nak jadi rajain macam diaorang a..
xpelah..
usaha masing-masingkan..
sesungguhnya aku dah buat yang terbaik..
syang kamu semua..

to my housemate..
good luck untuk exam esok..
teruskan usaha kami..

good luck to my hosumate
zarith muaz
alif radith
ahmad kamil
jasman
yunus
safuan (bob)
zul

 last sekali
azrin rahim (aku)

semoga berjaya

No comments:

Blog Azrin Rahim

Mohd Azrin bin Mohammad Rahim
visit my page
 

Design by ZARIN ART 2014