November 24, 2010

.:. hujan .:.

!! kawanku di khar post pasal hujan !!

memang tengah hujan pun sekarang ini di tanjung malim...
sejuk sangat n sedap ini kalau dapat tido..
tapy tertiba sahaja nak menulis pulak..
kali ini aku nak bercerita tentang hujan..

!!hujan itu rahmat!!

macam cik jeddah kata:
..ramaikan yang like..

sejak aku balik KHAR dah dua ari hujan..
ermmmmmm
KHAR bakal banjir ker macam dekat KEDAH??
owhhhhhh
tidak mungkin..
habis ah kalau KHAR banjir..
xboleh nak pergi kuliah??
n
kuliah??
ea!! dah bis kuliah ah..skang minggu examination..
sowi silap..xboleh lah nak pergi examination hall..
heheh..sebabnya banjir..
xad kne mengena pun dengan exam..wakakak

!!hujan xboleh beli makanan!!
kata snowcap and the geng:


penunggu hujan status:
walaupun kamu penunggu hujan kamu still buat status hujan

prof pon nak buat status pasal ujan:
ala, prof banyak duitkan, suh jelah maid anta kat bilik
..ramai ugak yang comment..

ramainya yang suka hujan..
saya pun suka hujan cuma xnak sahaja buat status kt FB pasal hujan..
hujan oh hujan..
macam kumpulan hujan tu..
yang vokalis dia NOH..

oits, apcl pulak cerita benda lain ini..
balik kembali kepada hujan..

!!ada pulak cakap ribut!!
mcm budak ini cakap:
ramainya comment..8 comments 2..
hohoho

inilah students upsi yang dok KHAR tulis..
pasal HUJAN..
disebabkan hujan yang semakin reda..
saya mula rasa mengantok dan nak tido pulak..
ngnntuk rasanya..

edited:
ayie KMM 09/10

1 comment:

ayie said...

hujan buat saye lapor jugak.. saper nak teman makan pagi-pagi buta ini..

Blog Azrin Rahim

Mohd Azrin bin Mohammad Rahim
visit my page
 

Design by ZARIN ART 2014