November 20, 2010

.:. korban .:.


sowi late upload movie nie
movie nie pasal nak say samat hari raya haji

..busy jugak lah aku nie ea..
lagi-lagi sekarang dah ad kt tg malim
semakin bz lh nampaknya
adalah sikit gambo yang aku ambik masa hari raya korban tu untuk korang semua
tengok pic-pic kt bawah nie
biasa-biasa sahaja
7 ekor lembu menjadi korban tahun ini
di rumah pak long aku sahaja
kalau kg ak, semuanya 9 ekor
..mari tengok..


*apcal gmbo aku plak nie*
hoho
*sajer nak tayng*

~dekat kandang lembu~

*banyak x lembu*

*banyak kan*
hohoh

*pak long tengah manje dengan lembu*
hehehe
biasalah orang dah selalu dengan lembu

*masa bawak balik umah*
mula-mula 4ekor lembu
after that 3ekor lembu plak

~nielah lembu-lembunya~

*first*


*second*


*third*

..nie elh yang aku sempat ambik gambo lembu..
xsemua lorh

*time lapah lembu*


*time nak disembelih*

*banyak darahkan*
darah lembu dikorbankan

*kepala lembu*

actually ada bnyak lagi gambo..above 100 pics..
xlarat lah nak masokkan kt dalam blog
apa-apa pun nk tgok gmbo, tgok dekat FB aku
dalam proses mengupload
click line bawah nie


nie lah untuk entry kali ini
sudah ngntok
..tpy xabis study lagi lorh..
do your best cucu umie
u can do it
...chaiyok...


No comments:

Blog Azrin Rahim

Mohd Azrin bin Mohammad Rahim
visit my page
 

Design by ZARIN ART 2014