November 10, 2010

..:: CINTA HAKIKI ::..



..Kenapa orang selalu mempertikaikan mengenai STATUS aku..
..I’m single lorh..
..No relationship..
..And..
.. available..

..AkU akan bercinta dengan seseorang bila ati aku sudah terbuka..
..Sudah cukup puas aku merasa cinta yang PALSU belaka..
..Tiada makna cinta tanpa ada kerelaan diantara dua-dua pihak..
..Aku hanya mencari cinta Allah..

…::CINTA YANG PALING UTAMA::…

ALLAH
RASULULLAH
UMIE & ABBIE
KELUARGA
SAHABAT HANDAI
MUSLIM & MUSLIMAT



Memang tidak dapat lari seorang hamba Allah itu untuk berkasih sayang dengan jantina yang berlawan jenis dengan mereka. Diri ana pun tidak dapat lari dengan lumrah kehidupan yang inginkan kehidupan berpasangan. Tetapi dalam menjalani bahtera kehidupan kita hendaklah mencari seseorang yang boleh membantu kita dalam agama, kongsi masalah bersama, n mencari redha ALLAH dalam setiap perlakuan yang dilakukan. Aku ingin menjadi seperti ADAM & HAWA yang sanggup menjalani kehidupan bersama walaupun masa yang jauh memisahkan. Seperti RASULULLAH & KHADIJAH yang berbezakan umur tetapi rumahtangga tetap bahagia. 

..ADAKAH AKU MAMPU MENJADI SEPERTI MEREKA..
..ALLAH SAHAJA YANG TAHU..

*JIWANG JUGA EA AKU INI..
*JANGAN RISAU INCYAALLAH SETIAP PADA YANG SATU..HEHEH
*WHO THAT GURL?? I DON’T KNOWS..

No comments:

Blog Azrin Rahim

Mohd Azrin bin Mohammad Rahim
visit my page
 

Design by ZARIN ART 2014