May 14, 2011

cinta maner yang lagi penting?

assalamualaikum you all..

apa khabar shbat semua selepas seharian tidak dapat mencoret dekat blog sahabat semua. hara-harap semua dapat memahami apa yang telah dilakukan oleh pihak google yang ingin mengupgrade BLOGGER>COM nie. pyolah kalau aku katekan aku tak hangin kan satu hari tadi, tapi aku pegang pada satu kata, "SABAR ITU SEPARUH DARIPADA IMAN". manusia akan sentiasa akan diuji oleh Allah yer untuk melihat ketabahana hambanya dan bagaimana untuk mengatasi ujian tersebut.

okay semua, stop it now, puas mengarut. masuk pada entry sebenar ayie iaitu yang nak bercerita tetang sesuatu. sebelum ayie ceritakan sesuatu jom tengok blog ayie, ad perubhan tak? haha ayiekan suka ubah templete blog jer, mesti korang tak perasankan.haha back to ours topic. i want to show you all smthng. just watch it.


apa korang rase sekarang lepas bace ayat dekat atas itu. ayat dekat atas tu macam urutan kasih sayang dua orang insan yang akan menghadapi alam pernikahan tetapi sebenarnya yang ingin dirungkaikan dalam gambar itu ialah cinta seorang kepada penciptaNya (Allah). sahabat semua pernah terfikir tak nak jadi macam tu? jom renungkan bersama.

moral of the story: nikmat sungguh apabila sesuatu perkara itu kita lakukan semata-mata kerana Allah kerana ganjaran yang menanti sangatkah didambakan oleh semua orang apabila berada diakhir zaman nty.

adios, see you all in then next entry. 

2 comments:

Unknown said...

sya perasan perubahan templete blog ni! nice. comel. ^_^

nway, suka cara penyampaian entri ni. Orang senang paham. Mudah-mudahan, ayat tu mampu jadi panduan dalam hidup. InsyaAllah..

Unknown said...

hajar rashid;

terima kasih..incya-Allah jadi pdoman bersama...

Blog Azrin Rahim

Mohd Azrin bin Mohammad Rahim
visit my page
 

Design by ZARIN ART 2014