December 20, 2010

diriku pasrah ..

Assalamualaikum semua ..

alhamdulilah, sinar menuju ke waktu pagi sudah hampir . waktu-waktu begini pasti sudah ad yang di kamar beradu, dan ad yg berblogwalking dan so on..

pagi ni nk cerita tentang perangai manusia . hehe
pelik sahaja tajuk kenapa ? hehe
bukan apa, kadangkan tengok sahabat-sahabat yang lain berblogwalking , rasa nak join juga dan alhamdulilah ada juga sahabat yang jenguk teratak usang nie, terima kasih kepada semua followers dan sahabat-sahabat yang komen, sayang kt korang lebih lh .hehe

tpy ??

ada certain blogger tu macam tak hiraukan apa yang kita lakukan ..
haha, mengadu nasiblah pulak nampaknya . tapi hakikatya begitulah, lagi mana kita berusaha untuk mencapai sesuatu, incya-Allah akan berjaya hendaknya . setiap sesuatu yang berlaku pasti ada hikmahnya dan jangan pernah merungut untuk sesuatu perkara . jangan tiru perangai ayie ya .. hehe  kita cuma perlu menjadi seperti kura-kura walaupon lambat akhirnya berjaya juga, jangan jadi seperti arnab, harap pintar terkandas jua akhirnya .. hehe apa-apa sahajalah ayat ayie nie ..

kenapa? sudah berputus asa berblogwalking .

alhamdulilah setakat nie tidak pernah putus asa kerana melalui sifat putus asa tersebut mudah untuk orng menceroboh dan mengoyakkan kita supaya terus berduka . tapi ingat yang penting setiap untaian kata kita di entry haruslah menberi pengajaran bersama kepada semua orang . sayang blogger semua . gembira melihat kamu mengupdate blog dengan pelbagai kisah dan ragam . setiap saat, minit, jam dan seterusnya sentiasa mencari isu dan membaca isu untuk tatapan bersama ..

okaylah, ni sahaja tatapan untuk sahabat semua .. maal salamah . ukhwah fillah ..



6 comments:

Nur said...

yeah..betul tuh..just go on with life..no regrets....ignore what others say...:D

azrinrahim said...

nur:

thankx you..

immukmin said...

insyaAllah lilahhitaala...

azrinrahim said...

immukminin:

betul tu..incya-Allah ..

Suria. said...

sokong sokong.
tapi, takpela.
yg penting kite suke bace blog dye. cerita dye...kite, Allah je yg tau kn. so, takpela. tak slah ape pon..:)
redha..:)

azrinrahim said...

suria;

betul tu..hehe

Blog Azrin Rahim

Mohd Azrin bin Mohammad Rahim
visit my page
 

Design by ZARIN ART 2014