December 22, 2010

kepantasan mata blogger


assalamualaikum semua ..
macam biasa, kalau korang dah nampak banner kat atas nie mesti korang tahukan aku join segmen sape . 
sape lagi kalau bukan abg ben .huhu 
aku tak nak banyak cakap, saper-saper nak join segmen nie kena cepat, sebab nak 50blog sahaja . harap-harap aku tersenarailah . incya-Allah .
okaylah, ini sahaja entry aku untuk segmen kali nie sebb abg ben nak yang paling ringkas . 
sape-saper nak join, klik sahaja banner kat atas tua ea. hehe

2 comments:

DanieL AdiE said...

wah..best la...

tahniah2!

Latest Entry:
http://danieldeadie.blogspot.com/2010/12/miracle-does-exist.html

azrinrahim said...

daniel adie:

thankx sir ..

Blog Azrin Rahim

Mohd Azrin bin Mohammad Rahim
visit my page
 

Design by ZARIN ART 2014