December 19, 2010

kiamat kecil sudah bermula ..

Assalamualaikum semua ..

dalam menerawang dari blog sahabat ke blog sahabat . ada dua isu sahaja yang mereka hangat memperkatkan iaitu hanis zulaika tewaskan siti dan pengakuan gay . dalam dua isu nie, ayie tertarik pada pengakuan gay tu .

kenapa boleh terjadi pada masa kini . kalau tidak percaya, sekarang mereka sudah senang untuk mencari orang-orang seperti mereka di laman sosial . bukan isu gay sahaja , lesbian pun ad juga pada masa sekarang cuma tidak diperkatakan sahaja lagi . astagfirullah, apa sudah jadi sama mereka nie . tidak takut sama azab Allah ker ? jumpa sahabat fahami ayat ni ,
[al-A’raaf: 80-82]






sahabat semua pasti fahamkan ayat tersebut, janganlah kita mencontohi sifat kaum nabi luth yang homoseksual . mungkin pada zaman nabi luth, manusia-manusia yang melakukan kesalahan nie akan terus ditimpakan azab oleh Allah, tetapi kita umat akhir zaman tidak . tunggu apabila hari kiamat berlaku kelak . walaupun kiamat kecil sudah banyak yang berlaku .

 wahai sahabat, apa yang kaum perolehi daripada melakukan hubungan songsang tersebut ? kepuasan, keseronokan @ kasih sayang ? 

semua itu akan kamu perolehi sekiranya kamu beribadat dan yakin dengan kejadian Allah . fitrah manusia yang dijadikan berpasangan dan berlawanan jantina . ingat lah wahai sahabat, kita sudah menghampiri akhir zaman . tingkatkan amal dan yajin dengan setiap ketentuan Allah . akhir kata, salah silap harap dimaafi dan jumpa di lain entry .. maal salaamh. ukhwah fillah ..



6 comments:

diana said...

akak kan geli la tengok depa ni..selera pelik..
masa kerja kilang kat jb dulu belambak la tomboy2 yang ada kekasih pompuan ni..
rasa nak lempang je bila tengok dok berkepit sja..

azrinrahim said...

diana:

entah lh kak, tak tahu dengan mereka nie..tak tahu ker Allah dh bg amaran.. doakan sahaja untuk mereka ya ..

DanieL AdiE said...

mcm yg adie tulis kat blog...
beranie wat, beranie la tanggung..

azrinrahim said...

daniel adie;

memang mcm tu pon sir..

deAnza-wAnda said...

act kiamat kcik ni dah lame da... ai pon x paham ade mnusia songsang niy... yaks...

azrinrahim said...

denz-WANDA:

memang dah lama berlaku, cuma saja nak letak nama tu jer ..

Blog Azrin Rahim

Mohd Azrin bin Mohammad Rahim
visit my page
 

Design by ZARIN ART 2014