December 27, 2010

2hari tanpa khabar ..

assalamualaikum semua ..


alhamdulilah, ad juga masa terluang untuk mencoret sesuatu di kamar blog nie . terasa bosan jika seharian tidak mengupdate blog walaupun satu entry, tetapi ayie terpaksa akur juga dengan alam kehidupan nie, yang mana kadang-kala terpaksa busy dengan perkara duniawi . sesungguhnya masa itu sangt masa . so, sahabat-sahabat gunakanlah masa yang terluang itu dengan baik . incya-Allah .


kemana menghilang kamu ayie dua hari ? semua tag mahupun apa sahaja yang sahabat berikan kepada ayie. kamu tidak jawab ea ?


wahai sahabatku, maaf ya . bukan tidak mahu menjawab tetapi ad perkara yang perlu diuruskan dalam kehidupan nie . incya-Allah petang nanti ayie jawab semua tag kamu . lagipun ayienya demam belum pulih sepenuhnya . nie mungkin disebbkan kedgilan aku yang tidak mahu makan ubat .hehe biasalah, siapa suka makan ubat ker ? saper suka makan ubat kat sini ? angkat kaki jap ? haha nak tengok muka orang yang suka makan ubat itu . hahaha


ingt kamu seorang sahaja tak suka makan ubat, aku pun tak suka ayie .. haha




huhu, ramai kot yang tidak suka makan ubat kan . ngeh3x, saperlah yang suka makan ubat tu, pelik lah perangai dia ? apa sahaja yang ada dalam ubat tu ? DOKTOR boleh tolong jelaskan . haha walaupn impian aku dulu seorang doktor tapi aku tak suka makan ubat juga . mungkin sebb tu aku tak layak nak jadi DOKTOR kot . hehe dah-dah apa ak mengarut nie . cerita lama, lupakan seketika .


apa kamu mengarut nie ayie ? hoho


sorilah mengarut petang-petang macam nie . hehe actually tengah menghabiskan bacaan novel ayie yang bertajuk sinergi . saper peminat novel ? mesti sudah aca cerita nie kan . hehe btw, i like novel okay yang pntg novel tu best dan ada corak-corak islam sikit mcm novel sinergi . best sangt . hehe


ko nie macam perempuanlah, suka novel plak ?


mana ad perempuan sahaja suka novel, lelaki pun suka novel aw . tak percaya try taye dekat lelaki yang dekat luar tu . mesti 3/10 mengatakan mereka minat novel . buat survey sendiri lah pulak . hehe tapi nak buat macam manekan kalau dah minat novel . haha 


semalam juga kan mengingtkan ayie mula-mula masa mendaftar di KHAR, UPSI . agak klakar lah, masa daftar dulu bwak beg, fail n so on . tapi sebenarnya tak penting pun semua tu . haha yang penting surat tawaran dan check list borang sahaja . kalau diingatkan waktu itu, masya-Allah tuhan sahajalah yang tahu . betapa sengit nya aku nie . haha kelakorkan kalau meningat masa lampau tapi bahagia apabila kita dapat refresh balik dan memperbaiki kelemahan kita supaya tidak melakukan benda yang sama . 


dan now nak say tahniah dekat mereka-mereka yang dapat masuk ke UPSI . korang semua memang gempak-gempak ah dan jangan pernah menyesal apabila berada di bumi UPSI . menuntutlah ilmu itu semata-mata kerana Allah dan mencari redha Allah . incya-Allah . okay . sampai sini sahaja entry untuk petang nie . ad masa kita jumpa dilain entry dan incya-Allah nanti malam ayie update ya . assalamualaikum . ukhwah fillah .

10 comments:

lynna heejuzz said...

pandai awk berdialog.. :)

Unknown said...

lynn angel;

biasa-biasa sahaja ..hehe buat rasa tidak boring ..

immukmin said...

hehe...nice entry...semoga sentias sihat selalu yek ayie..insyaAllah... =)(smile sikit..)

DanieL AdiE said...

nice entry...

sy suke bace novel..

Latest Entry:
http://danieldeadie.blogspot.com/2010/12/hadiah-misteri-project-qarl-15.html

~SYAZ~ said...

syaz x suke mkn ubat!!
hehehe..
mmg kalau ada yg suka mkn ubat tabik ar kat dia..
waww!!peminat novel..
bagus2..teruskn mmbaca novel yup =)

Unknown said...

immukminin:

terima kasih sudi dtng..hehe incya-Allah sihat..

Unknown said...

syaz:

kita sama ..hoho ..incya-Allah nak biskan novel..

Unknown said...

daniel adie:

samer lh sir..heh

Firdaus Life said...

Membalas kunjungan dan follow anda :)

Unknown said...

freaky:

thnkx dtng dan follow

Blog Azrin Rahim

Mohd Azrin bin Mohammad Rahim
visit my page
 

Design by ZARIN ART 2014