December 21, 2010

kiniKu lebih yakin ..

assalamualaikum semua ..


apa khabar hari nie .. hehe
satu hari semalam ayie berfikiran adakah mesti ayie mendeactivekan blog nie ..


kenapa nak deactive ayie ?


kenapa ? enth lah sahabat, fikiran ayie mula bercelaru pula dengan manusia-manusia masa kini . by the ways, ayie ase ayie akan teruskan untuk menulis dalam blog ayie ini untuk berkongsi bersama-sama segala idea mahupun apa-apa sahaja ilmu yang ayie ad untuk sahabat-sahabat bersama .


ayie, kamu give up ker ?


adalah juga perassan givi up tu juga sebab enth lh, yie pun tidak tahu nak kata bagaimana ? tapi incya-Allah sekarang sudah tidak lagi, kerana selalu ayie bagi perangsang dekat sahabat-sahabat blogger yang lain, jgn pernah berputus asa dalam melakukan sesuatu perkara . dan now macam ayie sahaja yang give up . 


wahai sahabat semua,
jangan jadi macam ayie tau, tahu menasihati shabat tetapi tidak tahu diri sendiri tu pun sama juga . tapi incya-Allah sekarang ayie tak give up ag dan akan kembali kedunia blog . wish me luck okay . incya-Allah entry ayie akan menbawa manfaat kepada semua orang . sudah cukup memikirkan seharian, sekarang masa yang tepat untuk kembali .


ayie, pasti ad sesuatu yang buat kamu give upkan ?


memanglah ada, tapi ayie dah lupakan tenteng benda tersebut . just yakin dengan apa yang ayie bakal lakukan sahaja . tidak guna berputus asa, kalau kita sendiri tidak mahu berusaha untuk mencapai perkara yang diinginkan . biasalah dunia blog nie masa mula-mula berjinak pasti ada dugaan untuk mencapai tahap yang diinginkan . tapi incya-Allah kita berusaha pasti berjaya . amin44x .


okaylah sahabat, sampai disini dahulu ayie membebel, nantikan entry yang seterusnya ya . incya-Allah . sayang kamu semua .

6 comments:

Cikgu Akim said...

ayie..andai perjuangn itu mudah pasti ramai yang beroleh kejayaan..andai perjuangn itu menjanjikan kesenangn pasti ramai yang tak kenal erti susah..hakikat perjuangn bukan begitu..pahit..pedih ..jatuh bangun adat kehdupan didunia..never say give up as long as u still have friends who always support u n have family surround u!!

ayie..hidup mesti diteruskan walau sesukar mana~

Cikgu Moon said...

skali melangkah, terus melangkah...never turn back, bro....

keep on blogging!

immukmin said...

insyaAllah..keep it up.

Unknown said...

cikgu akim:

thankx for the support .. incya-Allah ayie akan ingt kata-kata cikgu akim ..

Unknown said...

cigu moon:

baiklah cikgu moon .. ayie tak akan berulang lagi .. move dan move

Unknown said...

immukminin:

terima kasih .. incya-Allah ..

Blog Azrin Rahim

Mohd Azrin bin Mohammad Rahim
visit my page
 

Design by ZARIN ART 2014